Reggel indultunk La Pazból; két egyforma Toyota Land-crusier várt ránk a hotel előtt. Mi öten: Macus, Béla, Tünde, férjem és én, na meg a sofőr bepakoltuk a háromnapi cuccot a csomagtartóba. A többiek Ricoval együtt a másik autóba...  Korán volt még,…

03.10. szombat: Bolívia - La Paz

2012.09.19. 17:38

Reggeli után nagyot csavarogtunk La Paz-ban, a béke városában. Mint megtudtuk, az eredeti (indián) város 4200 méteren volt eredetileg egy sík vidéken; mivel nagyon szeles hely volt, ezért leköltöztették a spanyolok ebbe a hatalmas, kráter-szerű völgybe,…

03.08. csüt: Peru - Titicaca-tó

2012.09.19. 17:34

Reggel 10-kor indultunk Cuscobol Punoba, a Titicaca tó melletti ősi városba. 6 és fél órai buszozás után jutottunk el ebbe a nem túl szép, vízparti városba. A szállásunk nagyon jó, de a hidegre nem voltunk felkészülve; Igaz, h közel az egyenlítő, de 3800 m magasan…

03.09. péntek: Peru - Puno

Egész éjjel esett. A hőmérséklet kb. 6 celsius volt reggel. Délelőtt elmentünk egy pre-inka temetőbe, olyan 20 km-re a várostól (Sillustani); vita van erről, mik is valójában ezek a hőleadő kürtőkre emlékeztető mintegy 4-5 m magas építmények. Egyesek…

03.07. szerda: Peru - Cusco

2012.09.18. 21:39

Korán reggel fél 6-kor indult vonatunk vissza, Cuscoba; nem esett jól a korai ébresztő. Négy órát utaztunk az Urubamba mellett, míg visszaértünk a cuscoi szállásunkra; 1 óra szerviz szünet után elindult a csapat várost nézni a prof. vezetésével. A…

03.06. kedd: Peru - Machu Picchu

Ollantaytambo városkából gyalog indultunk délelőtt 10-kor a romvároshoz. Egy nagyon vad, gyorsfolyású folyó (Urubamba) mentén  haladva értük el a szent hegyet. Olyan erősen zúgott mellettünk a folyó, h egész éjjel hallani lehetett a hotelből...…